RSS

Olanda: ce sa vezi, sa experimentezi, sa savurezi (I)

10 Oct

Acum cateva luni am fost contactata pe blog de catre Mira, scriitoare despre calatorii si fotografa de asijderea.

Cu propunerea indecenta sa devin invitata pe blog-ul ei  si sa scriu un articol despre un loc in Olanda pe care l-am vizitat si pe care il pot recomanda si altora.

Locul, pana la urma, a devenit intreaga Olanda, cel putin atat cat am vazut eu din ea si, mai ales, cat a incaput in articol, ca sa ramana la dimensiuni decente.

Colaborarea a fost (si inca mai este, pentru ca inca mai bibilim pe ici pe colo) foarte placuta, cred ca ne-am inspirat reciproc, eu am scris si ales poze (ba chiar am mers special si am facut cand mi-a lipsit fix ce isi dorea Mira), ne-am tot consultat cum o fi mai bine, mai interesant, iar apoi Mira a pus in pagina asa cum numai ea stie 🙂

Prima parte (din cele doua… si jumatate, caci avem la partea a doua atasata si o lista… ceva deosebit) a aparut azi dimineata pe blog-ul Mirei si va invit sa il cititi si voi aici.

A doua parte va aparea maine, va dau de stire tot aici, sper sa va placa.

 

 
4 Comments

Posted by on 10 October 2012 in Turistic

 

Tags: , , , ,

4 responses to “Olanda: ce sa vezi, sa experimentezi, sa savurezi (I)

  1. Mira

    10 October 2012 at 20:38

    Este minunat în primul rând că ne-am cunoscut, Miki. Tare m-a bucurat să “lucrez” cu tine, este atât de fain şi relaxant… Ai dreptate, ne-am inspirat enorm şi eu spun că am făcut o treabă excelentă 🙂 Şi sper eu că lucrurile nu se vor opri aici…

     
    • Miki

      10 October 2012 at 20:48

      La fel zic si eu, haha

       
  2. whiteadi

    11 October 2012 at 7:52

    Imi place articolul pentru ca sunt perfect de acord cu atractiile enumerate dar ai si spus pe scurt si clar ce le caracterizeaza. Imi placu de asemenea si marimea fontului titlurilor si a textelor descrierilor 🙂

    Poate doar unele poze nu sunt cele mai reusite … conectate cu locul de care apartin dar poate e doar mania mea de pozar care ma impinge sa critic 😀

     
    • Miki

      11 October 2012 at 7:58

      Multumesc pentru reactie si complimente (ce tine de aspect, fonturi etc. e opera Mirei).
      Cu pozele ai dreptate, problema e ca unele sunt vechi, din timpul primelor mele vizite prin Olanda, pe cand nu aveam blog si nici nu prea acordam suficienta atentie fotografiatului. Si nu am putut sa cutreier prin toata Olanda acum ca sa refac pozele pentru articolul acesta…
      Dar sper ca se intelege din ele care e ideea, macar 🙂
      Azi urmeaza partea a doua a articolului, sper sa iti placa.

       

Scrie aici parerea ta / Write your ideas here

 
