RSS

Toalete in trenurile olandeze

19 Oct

Se pare ca blogul meu are un succes mai mare decat imi imaginam. Devine evident ca ceea ce scriu eu pe blog este luat in serios de catre forurile competente si se iau masuri corespunzatoare. 🙂

Printre primele postari (de acum aproape un an) s-a aflat cea referitoare la asociatia pentru pedofili, despre care v-am anuntat ca a fost desfiintata intre timp.

Ei bine, a doua problema pare sa se rezolve (desi vor mai trece ani buni pana la finalizare), si anume cea a toaletelor din trenuri. Mai tineti minte cum capii cailor ferate olandeze venisera cu ideea deosebita de a folosi niste saculeti pentru urinat, pentru ca au fost prea zgarciti ca sa adauge toalete in trenuri? In sfarsit au ajuns la ganduri mai bune si au revenit asupra acestei decizii anuntand ca se vor  monta toalete, ba inca chiar si pisoare si mese pentru infasat!

Ia sa iau eu societatea olandeza la puricat si sa mai scriu aici despre niste probleme, sa vedeti cum se vor rezolva 🙂

 
 

Tags: , ,

Scrie aici parerea ta / Write your ideas here

 
