RSS

Un an de blog

25 Nov

Acum exact un an de zile am publicat prima postare pe blog.

Intre timp blogul a fost vizitat de aproape 6.000 de ori, dar ce e mai interesant e cum a ajuns lumea pe blogul meu. Pentru ca e atat de smecher WordPress si imi arata ce cauta oamenii pe internet (de ex. pe google) ca sa primeasca drept raspuns, printre altele, un articol de pe blogul meu.

Nu m-as fi asteptat niciodata, pentru ca eu nu ii cunoasteam inainte sa fi ajuns in Olanda, dar cel mai mult s-a cautat cu “sfintii de gheata”. La fel de uimitor mi se pare termenul de cautare “povesti cu/despre pasari”, ce poate face atat de multi oameni sa caute asta?

Alte cautari frecvente, dar mai obisnuite, avand in vedere continutul blogului, au fost: “muzica olandeza”, “zile libere/sarbatori olanda”, “traditii olanda”, “floriade olanda 2012”, “keukenhof”.

Au fost si cateva cautari simpatice, foarte mult mi-a placut, din ciclul “… pe care le-am baut”:

“what language do dutch people drink” (“ce limba beau olandezii”) 🙂
Poate aceeasi persoana a cautat si “dutch people drink a lot of beer” (“olandezii beau multa bere”), “dutch drink love coffee” (“olandezilor le place cafeaua”), “dutch men and drinking” (“barbatii olandezi si bautura”) si “dutch people like coffee or tea more?” (“olandezilor le placea cafeaua sau ceaiul mai mult?”).

Alta cautare, din ciclul “romani inventivi”, care mi s-a parut simpatica: “cum pot vizita keukenhof daca nu e deschis”. Hmmmmm…..

Au fost si oameni cu dileme gramaticale: “pluralul de la praz”, dar si “cum se numesc oameni pe patine”. Pai sa tot fie patinaci… sau patinisti? 🙂

S-au cautat si “toalete foarte mici” – nu mai cautati, sunt aici, in Olanda! 🙂

Dileme legate de limba olandeza: “cum se pronunta v in olandeza?” – cat se poate de simplu: ”v”.

Altcineva a conchis: “olandeza suna ciudat”.

Cu toate ca scriu despre Olanda, s-a ajuns pe blogul meu si cautand “dulciuri din spania” si “magazinele de bomboane din spania”. Dar si “romancele se machiaza prea mult”.

De asemenea, mai multa lume pare interesata sa stie “ce le place olandezilor”, ma gandesc ca sa le faca un cadou.

O persoana nu s-a putut hotari in ce limba sa caute: “how to tricoteaza a bag”.

Alte cautari mai vagi: “pot trai in olanda” si “sa vizitam olanda”, dar si “cum se scrie imi pare rau, ca nu am apucat” sau “invitati zi de nastere de impartit”. 🙂

Probabil o persoana care demult nu mai locuieste in Romania a transcris fonetic: “ce pot cunpara eftin din olanda”.

 

Ce imi mai arata WordPress este tara din care se citeste blogul, ei bine, am fost citita pana si din Trinidad and Tobago 🙂

 

Nu o fac din rautate, sper sa nu fie cu suparare divulgarea cautarilor, eu ma bucur ca a ajuns lumea pe blog si poate a si ramas sa citeasca una-alta.

Eu zic ca a fost un an bun pe blog, eu una m-am amuzat 🙂

 
4 Comments

Posted by on 25 November 2012 in Fapt divers

 

Tags: ,

4 responses to “Un an de blog

  1. Mira

    25 November 2012 at 18:09

    Felicitari si La multi ani, atunci, si sa fie tot mai multi cititori… dornici de a afla cat mai multe despre Olanda 🙂 Si articole cel putin la fel de faine ca si pana acum 🙂

     
    • Miki

      25 November 2012 at 18:14

      Merci, Mira! 🙂

       
  2. lia

    25 November 2012 at 18:49

    La multi ani! La multe articole si multi cititori! Dar nu uita primii fani!:)

     
    • Miki

      25 November 2012 at 18:50

      Nu uit, cum! Mersi 🙂

       

Scrie aici parerea ta / Write your ideas here

 
