RSS

Ceata olandeza / Dutch mist

03 Dec

Acum doua saptamani am vizitat Parcul National Veluwe din Olanda, sperand sa vedem niste peisaje deosebite de toamna. Si am vazut!

Two weeks ago we went out to the Dutch National Park Veluwe hoping to spot some nice fall landscapes. And we did!

Ba chiar am primit si un bonus, in timp ce ne plimbam cu masina prin padure, a inceput sa se lase ceata, ceea ce a facut ca pozele sa devina si mai frumoase.

And we even got a bonus, while driving through the woods mist started to appear, making the pictures even more beautiful.

 
5 Comments

Posted by on 3 December 2012 in ENGLISH POST, Natura olandeza

 

Tags: , , , , , ,

5 responses to “Ceata olandeza / Dutch mist

  1. Mira

    3 December 2012 at 14:25

    Oh, ce frumos, minunate fotografii! Nu-i aşa că ceaţa dă un efect extraordinar?! Şi mie îmi place mult toamna, când se lasă ceaţă, pe culorile acelea splendide ale copacilor… până nu demult o detestam, acum abia o aştept 🙂

     
    • Miki

      3 December 2012 at 14:31

      Da, chiar asa e, parca eram intr-o padure din povesti, asa frumos! La noi azi a nins, asa ca am terminat cu toamna pe anul asta.

       
  2. whiteadi

    3 December 2012 at 14:46

    am fost si noi vara trecuta un week end in parc, dar e prea putin, cel putin daca vrei sa il vezi tot!

    si intr-adevar pt mine si mai mult ca e de pozat 🙂

     
    • Miki

      3 December 2012 at 14:47

      Asa e, pana acum am fost de doua ori, dar inca ar fi destule de vazut. Prima oara am fost la Kröller Müller, la muzeu, e foarte misto, poti sa iei biciclete gratis si sa te plimbi prin padure…

       
  3. KNVB fan

    28 April 2015 at 19:38

    Ceata este spectaculoasa!Nu multi romani apreciaza aceasta tara minunata

     

Scrie aici parerea ta / Write your ideas here

 
