RSS

De la birou: Tentatia pixurilor olandeze

04 Oct

Cand m-am angajat in Romania la primul meu loc de munca mai serios, printre sfaturile intelepte ale predecesoarei mele s-a numarat si cel conform caruia daca tin la instrumentele mele de scris  sa nu le las niciodata pe mana colegilor, pentru ca duse vor fi.

Am retinut si pus in aplicare, pentru ca da, tin la pixurile mele 🙂 si da, colegii erau tentati la maxim de ale mele 🙂

In Olanda nu m-a avertizat nimeni, dar principiul se dovedeste acelasi: daca lasi pix/liniar/foarfeca din mana, o mana hrapareata isi va insusi (temporar) bunul respectiv.

Cand plec in concediu trebuie sa marturisesc ca imi ascund unele lucruri de acest gen. Aproape zilnic recuperez cate ceva de pe alte birouri, ba de curand am fost desproprietarita de toate markerele groase si noroc ca intuitia m-a ajutat sa le gasesc in sala de sedinte alaturata.

Eu un lucru vreau sa se stie si sa se ia aminte in acest context: there is no WE in OFFICE, only an I 🙂

ZOE_0002_1

 

 
Leave a comment

Posted by on 4 October 2013 in De la birou

 

Tags: , , ,

Scrie aici parerea ta / Write your ideas here

 
