RSS

Muzica olandeza: DOTAN

25 Mar

Da, da, am un nou artist sa va prezint, am o ureche vigilenta permanent ascutita pentru voi.

De data asta, Dotan, un baiat teribil de modest, l-am vazut de curand la o emisiune si m-a impresionat felul lui calm de a fi. In aproximativ un an a ajuns de la concerte in sufrageriile oamenilor sa anunte acum un concert la finalul anului 2015 in cea mai mare sala din Olanda: Ziggodome (in Amsterdam), participari la festivaluri si un turneu prin mai multe tari.

A dat lovitura anul trecut cu melodia “Home”, ascultati si dati-va linistit cu parerea:

Dupa ce ne-am cam saturat de “Home” a urmat “Fall” iar apoi “Hungry”, ultima e preferata mea de pana acum (ambele fara videoclipuri oficiale momentan):


Merge, ce ziceti? E difuzat si in tarile in care locuiti voi?

 
8 Comments

Posted by on 25 March 2015 in Muzica

 

Tags: , , , , , ,

8 responses to “Muzica olandeza: DOTAN

  1. Iulian

    27 March 2015 at 17:14

    Am auzit “Home” la 538 și nu mai știam cum să deschid mai repede Shazam-ul. 😀 Merită să fie difuzată și în România, dar mă îndoiesc că va fi vreodată… La noi încă mai merge cu versuri de grădiniță. 🙂

    Muzica olandeză-i faină (eu ascult mult dance și am descoperit artiști faini de când Olanda a început să mă intereseze.
    Singurele piese made in NL care au prins și în RO au fost Animals și “Mistakes I’ve made”. Bine măcar că s-au auzit și astea…. 🙂

     
    • Miki

      27 March 2015 at 22:15

      Am intrat scurt pe blogul tau si am vazut ca asculti 538 🙂 foarte tare. Si ca te intereseaza radioul. Pentru ca au muzica mai noua care in multe cazuri datorita lor ajunge hit, eu ascult 3FM (3fm.nl), poate vrei sa incerci. Vrei sa auzi ceva haios? Eu nu am auzit pana acum de “Mistakes I’ve made”, deci aici nu e cunoscuta. In schimb am inteles ca a ajuns in RO Mr. Probz cu “Waves”, si el e olandez.

       
      • Iulian

        28 March 2015 at 11:09

        Ah, da, de „Waves” am uitat. 🙂

        Știu de 3FM, l-am ascultat, dar nu-s mereu pe aceeași lungime de undă cu playlistul lor. Pentru mine contează mult și partea de imaging (jingles, power intros etc ), iar la asta 538 câștigă detașat. Oamenii care se ocupă de partea asta sunt pur și simplu geniali.
        De exemplu, azi ascultam 3 FM ca să văd dacă s-a mai schimbat ceva pe planul ăsta de când l-am ascultat ultima dată și tocmai începuse “Pray to God” de la Calvin Harris, anunțată sec de un sweeper „nieuwe muziek”. În comparație, 538 are un power intro pentru Ruud de Wild cu numele și sloganul emisiunii pe care eram tentat să îl cânt până mi-am dat seama că ascult alt radio. 😀

        Știu că și 3 mai are de-astea din când în când, dar nu-s atât de dese… și de catchy. 😛

        Chestiile astea chiar fac diferența între radiouri, mai ales dacă au playlist asemănător, cel puțin pentru mine. Bine, poate nu-s cel mai obiectiv având în vedere că eu vreau să fiu imaging producer… 🙂

        Mă miră faptul că nu ai auzit Eelke Kleijn – Mistakes I’ve Made. O știu de la SLAM FM și a prins binișor în România (chiar acum câteva minute a fost la radio). 🙂

         
      • Miki

        28 March 2015 at 11:18

        Am inteles 🙂 pentru mine primeaza muzica si prefer sa aud melodii noi, 538 in privinta asta nu are ceva original.

         
  2. Viorel

    22 April 2015 at 17:33

    6 oameni minunati, cu suflet mare, cu o sensibilitate si o traire fantastica. incantatori, inaltatori. cine are ochi sa vada si sa simta. ascultandu-i am ramas in tacere…fantastic. astazi sufletul meu s-a bucurat. bravo. multumesc pentru postare.

     
    • Miki

      22 April 2015 at 21:07

      Super, ma bucur! Mersi pentru reactie.

       
  3. Stefan

    26 April 2015 at 19:18

    De obicei ascult melodiile de la carnavalul care se sarbatoreste in Sud, se numeste Polonaise din cate am inteles. Sunt melodii cu versuri simple, usor de inteles, tampitele si catchy…perfecte atunci cand inveti limba.

    Dos Cervezas Por Favor!

     
    • Miki

      1 May 2015 at 20:57

      Serios? 🙂 Eu chiar nu suport muzica de carnaval. Polonaise este un “dans” nelipsit de la petrecerile gen carnaval, nu muzica. Dar se pare ca inveti mai multe limbi dintr-un foc 🙂

       

Scrie aici parerea ta / Write your ideas here

 
